Автор: Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінд
Видавництво: Освіта
Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 159
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 15.7 mb
інформатики для 4 класу
2015- 2016 н. р.
(до підручника Г.В. Ломаковської)
І семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Повторення, узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 3 клас (1
година)
|
|||
1.
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності
(БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3 клас. Інструктаж з БЖД.
|
||
Розділ 1. Операції над папками і файлами (3
години)
|
|||
2.
|
Створення папок.
|
||
3.
|
Копіювання файлів та папок.
|
||
4.
|
Видалення файлів і папок.
|
||
Розділ 2. Опрацювання тексту на комп’ютері (7 годин)
|
|||
5.
|
Тексти і текстовий редактор.
Середовище текстового редактора. Правила введення тексту. Збереження текстового документа.
|
||
6.
|
Відкриття текстового
документа. Редагування тексту.
|
||
7.
|
Форматування абзацу.
|
||
8.
|
Копіювання і переміщення
фрагментів тексту.
|
||
9.
|
Форматування тексту.
|
||
10.
|
Створення текстового
документа.
|
||
11.
|
Вставлення зображень у текстовий документ.
|
||
Розділ 3. Графічний редактор (4 години)
|
|||
12.
|
Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора.
Панель інструментів. Палітра. Збереження зображень.
|
||
13.
|
Створення простих графічних зображень.
|
||
14.
|
Колір фігури і колір фону.
|
||
15.
|
Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта.
|
||
Розділ 4. Безпека дітей в Інтернеті (5 годин)
|
|||
16.
|
Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Повторення і систематизація навчального
матеріалу за І семестр.
|
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики для 4 класу
2015- 2016 н. р.
(до підручника Г.В.
Ломаковської)
ІІ семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
17.
|
Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. Безпека спілкування в спільнотах.
|
||
18.
|
Електронне спілкування.
|
||
19.
|
Створення і надсилання електронних листів.
|
||
20.
|
Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень).
|
||
Розділ 5. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і
повторенням
(8 годин)
|
|||
21.
|
Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування.
|
||
22.
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
|
||
23.
|
Логічне слідування «Якщо – то – інакше». Аналіз тексту задачі.
|
||
24.
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
||
25.
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у
середовищі Scratch.
|
||
26.
|
Алгоритми з повторенням.
|
||
27.
|
Створення та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
|
||
28.
|
Створення та виконання програм у середовищі Scratch. Створення гри.
|
||
Розділ 6. Робота з презентаціями. (4 години)
|
|||
29.
|
Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.
|
||
30.
|
Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах
презентації.
|
||
31.
|
Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації.
|
||
32.
|
Розробка плану створення презентації на задану тему.
|
||
Розділ 7. Повторення та узагальнення вивченого
у 4-му класі (3 години)
|
|||
33.
|
Навчальний проект «Екологічні засоби
особистої гігієни».
|
||
34.
|
Пошук матеріалів. Повторення і
систематизація навчального матеріалу за рік.
|
||
35.
|
Представлення проекту. Підсумковий урок за
рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар