Календарно – тематичне планування уроків інформатики 2(6)
клас за програмою нового державного стандарту
2015-2016 н.р.
 «Інформатика. Навчальна програма для учнів 5-9
класів загальноосвітніх навчальних закладів», складеною з розрахунку 1 година
на тиждень.
Підручник:
Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 7 кл.
загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В.
П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — Видавничий дім «Освіта», 2015. — 192 с.        
| 
№ п\п | 
Тема уроку | 
Дата | |
| 
Алгоритми та  їх  виконавці (7  год) | |||
| 
1 | 
Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття команди.
  Команди і виконавці. Система команд виконавця | ||
| 
2 | 
Поняття алгоритму.
  Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання
  алгоритмів. Алгоритми в нашому житті  | ||
| 
3 | 
План виконання
  завдання.  Планування в нашому житті. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців
  у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів. | ||
| 
4 | 
Базові алгоритмічні
  структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання
  алгоритму | ||
| 
5 | 
Об’єкти та події. | ||
| 
6 | 
Складання та виконання
  алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання
  подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному  навчальному середовищі виконання алгоритмів | ||
| 
7 | 
Урок
  узагальнення знань з тем «Алгоритми та  їх 
  виконавці.» | ||
| 
Поняття
  операційної системи (6 год) | |||
| 
8 | 
Поняття операційної системи, її призначення
  Графічний інтерфейс операційної системи | ||
| 
9 | 
Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я
  об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу
  файлу | ||
| 
10 | 
Операції над об’єктами
  файлової системи: створення, виділення, копіювання,  перейменування, переміщення та вилучення
  об’єктів.  | ||
| 
11 | 
Відновлення вилучених об’єктів операційної системи. Практична
  робота 3. Операції над об’єктами файлової системи | ||
| 
12 | 
Операції над групами
  об’єктів: виділення, копіювання, переміщення. | ||
| 
13 | 
Операції над групами
  об’єктів: виділення, копіювання, переміщення. Практична
  робота 4. Операції над групами об’єктів файлової системи | ||
| 
Мультимедіа (4+1год) | |||
| 
14 | 
Поняття про
  мультимедіа. Об’єкти  мультимедіа:
  текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа | ||
| 
15 | 
Пристрої
  введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з
  цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер  | ||
| 
16 | 
Мультимедійні програвачі, їх призначення і
  функціональні можливості.Практична
  робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з
  мультимедійними програвачами | ||
| 
17 | 
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень:
  розмір, колір. Основні операції над зображеннями:
  обтинання,  обертання.Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення
  значень їх властивостей | ||
| 
18 | 
Урок
  узагальнення знань з тем «Поняттяопераційноїсистеми. Мультимедіа» | ||
| 
Текстовий
  процесор (8 год) | |||
| 
19 | 
Поняття текстового документа, його об’єктів.
  Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Відкривання
  і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового
  процесора  | ||
| 
20 | 
Виділення 
  фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання,
  переміщення, вилучення та вставляння | ||
| 
21 | 
Введення і редагування тексту. Перевірка правопису.
  Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті. | ||
| 
22 | 
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір,
  накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового
  інтервалу | ||
| 
23 | 
Алгоритм опрацювання текстового документа. Практична робота 7. Редагування та форматування
  текстового документа | ||
| 
24 | 
Вставляння 
  графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння  схем/діаграм. Практична
  робота 8. Вставляння графічних об’єктів 
  та схем/діаграм у текстовий документ. | ||
| 
25 | 
Довідкова система
  текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумеруваннясторінок. Попередній перегляд,
  друк | ||
| 
26 | 
Урок узагальнення знань з
  тем «Текстовий процесор.» | ||
| 
Комп’ютерні мережі (8 +1год) | |||
| 
27 | 
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття
  про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж | ||
| 
28 | 
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід
  у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними
  папками | ||
| 
29 | 
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні
  служби Інтернету | ||
| 
30 | 
Авторське право та Інтернет. Правила безпечного
  користування Інтернетом при пошуку 
  інформаційних матеріалів (повідомлень) | ||
| 
31 | 
Поняття Всесвітньогопавутиння. Поняття веб-сайту,
  веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання | ||
| 
32 | 
Робота з веб-браузером. Використання,  створення та редагування списку сайтів,
  обраних для швидкого доступу   | ||
| 
33 | 
Алгоритм організації пошуку інформаційних
  матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних
  матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті.  
Практична робота 9. Пошук
  інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку
  сайтів, обраних для швидкого перегляду | ||
| 
34 | 
Збереження зображень, веб-сторінок та їх
  фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі.Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями,
  словниками та онлайн перекладачами | ||
| 
35 | 
Урок узагальнення знань з
  тем «Комп’ютерні мережі.» | ||
 
Немає коментарів:
Дописати коментар