Календарно – тематичне планування уроків інформатики 2(6)
клас за програмою нового державного стандарту
2015-2016 н.р.
«Інформатика. Навчальна програма для учнів 5-9
класів загальноосвітніх навчальних закладів», складеною з розрахунку 1 година
на тиждень.
Підручник:
Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 7 кл.
загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В.
П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — Видавничий дім «Освіта», 2015. — 192 с.
№ п\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
Алгоритми та їх виконавці (7 год)
|
|||
1
|
Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття команди.
Команди і виконавці. Система команд виконавця
|
||
2
|
Поняття алгоритму.
Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання
алгоритмів. Алгоритми в нашому житті
|
||
3
|
План виконання
завдання. Планування в нашому житті. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців
у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.
|
||
4
|
Базові алгоритмічні
структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання
алгоритму
|
||
5
|
Об’єкти та події.
|
||
6
|
Складання та виконання
алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання
подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
|
||
7
|
Урок
узагальнення знань з тем «Алгоритми та їх
виконавці.»
|
||
Поняття
операційної системи (6 год)
|
|||
8
|
Поняття операційної системи, її призначення
Графічний інтерфейс операційної системи
|
||
9
|
Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я
об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу
файлу
|
||
10
|
Операції над об’єктами
файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення
об’єктів.
|
||
11
|
Відновлення вилучених об’єктів операційної системи. Практична
робота 3. Операції над об’єктами файлової системи
|
||
12
|
Операції над групами
об’єктів: виділення, копіювання, переміщення.
|
||
13
|
Операції над групами
об’єктів: виділення, копіювання, переміщення. Практична
робота 4. Операції над групами об’єктів файлової системи
|
||
Мультимедіа (4+1год)
|
|||
14
|
Поняття про
мультимедіа. Об’єкти мультимедіа:
текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа
|
||
15
|
Пристрої
введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з
цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер
|
||
16
|
Мультимедійні програвачі, їх призначення і
функціональні можливості.Практична
робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з
мультимедійними програвачами
|
||
17
|
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень:
розмір, колір. Основні операції над зображеннями:
обтинання, обертання.Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення
значень їх властивостей
|
||
18
|
Урок
узагальнення знань з тем «Поняттяопераційноїсистеми. Мультимедіа»
|
||
Текстовий
процесор (8 год)
|
|||
19
|
Поняття текстового документа, його об’єктів.
Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Відкривання
і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового
процесора
|
||
20
|
Виділення
фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання,
переміщення, вилучення та вставляння
|
||
21
|
Введення і редагування тексту. Перевірка правопису.
Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті.
|
||
22
|
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір,
накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового
інтервалу
|
||
23
|
Алгоритм опрацювання текстового документа. Практична робота 7. Редагування та форматування
текстового документа
|
||
24
|
Вставляння
графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння схем/діаграм. Практична
робота 8. Вставляння графічних об’єктів
та схем/діаграм у текстовий документ.
|
||
25
|
Довідкова система
текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумеруваннясторінок. Попередній перегляд,
друк
|
||
26
|
Урок узагальнення знань з
тем «Текстовий процесор.»
|
||
Комп’ютерні мережі (8 +1год)
|
|||
27
|
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття
про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж
|
||
28
|
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід
у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними
папками
|
||
29
|
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні
служби Інтернету
|
||
30
|
Авторське право та Інтернет. Правила безпечного
користування Інтернетом при пошуку
інформаційних матеріалів (повідомлень)
|
||
31
|
Поняття Всесвітньогопавутиння. Поняття веб-сайту,
веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання
|
||
32
|
Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів,
обраних для швидкого доступу
|
||
33
|
Алгоритм організації пошуку інформаційних
матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних
матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті.
Практична робота 9. Пошук
інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку
сайтів, обраних для швидкого перегляду
|
||
34
|
Збереження зображень, веб-сторінок та їх
фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі.Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями,
словниками та онлайн перекладачами
|
||
35
|
Урок узагальнення знань з
тем «Комп’ютерні мережі.»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар