
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська
Видавництво: Видавничий дім «Освіта»
Мова: українська
Сторінок: 224
Сторінок: 224
Рік: 2015
Формат: pdf
Розмір: 44,4 Мб
Підручник «Інформатика, 7 клас» відповідає програмі з інформатики для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. 
 
Календарно-тематичне планування з інформатики у 7-му класі
(за підручником Морзе Н. В.Інформатика :
підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В.
Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — Видавничий дім
«Освіта», 2015. — 192 с.)
| 
№ з/п | 
Дата проведення | 
Зміст уроку | 
Підручник | 
Примітка | 
| 
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 5-6-й клас (1 год) | ||||
| 
1.                 
    | 
Правила
  техніки безпеки при роботі за комп’ютером Робота з програмами  навчального призначення.  | |||
| 
Електронне листування (4 год.) +1 год.              | ||||
| 
2.                 
    | 
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне
  листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної
  скриньки | 
6-12 | ||
| 
3.                 
    | 
Надсилання,
  отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Використання
  адресної книжки та списків розсилання | 
13-19 | ||
| 
4.                 
    | 
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування
  електронною скринькою | 
20-27 | ||
| 
5.                 
    | 
Практична робота 1. Електронне листування з використанням
  веб-інтерфейсу. Вкладені файли | 
28-29 | ||
| 
6.                 
    | 
Розв’язування задач | 
30-34 | ||
| 
Моделювання (3 год.) +1 год+1 год. | ||||
| 
7.                 
    | 
Поняття
  моделі. Поняття предметної галузі 
Типи
  моделей. Форми поданняінформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми | 
36-45 | ||
| 
8.                 
    | 
Етапи
  побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей | 
46-55 | ||
| 
9.                 
    | 
Практична
  робота 2.
  Побудоваінформаційних моделей в
  різнихпрограмнихсередовищах | 
55-58 | ||
| 
10.             
    | 
Побудова
  інформаційних моделей | 
59-70 | ||
| 
11.             
    | 
Розв’язування
  задач | 
71-74 | ||
| 
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9год.) +1 год.   | ||||
| 
12.             
    | 
Базові
  алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. 
Висловлювання.
  Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше» | 
76-83 | ||
| 
13.             
    | 
Алгоритми
  з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному
  навчальному середовищі виконання алгоритмів  | 
84-92 | ||
| 
14.             
    | 
Практична робота 3. Складання
  та виконання алгоритмів з повторенням  | 
93-95 | ||
| 
15.             
    | 
Алгоритми
  з розгалуженням | 
96-104 | ||
| 
16.             
    | 
Складання
  та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч  | 
105-113 | ||
| 
17.             
    | 
Практична робота 4.Складання
  та виконання  алгоритмів із
  розгалуженням | 
114-118 | ||
| 
18.             
    | 
Складання
  та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців
  середовищі Скретч | 
119-129 | ||
| 
19.             
    | 
Складання
  та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців
  середовищі Скретч | 
119-129 | ||
| 
20.             
    | 
Практична робота 5.Складання
  та виконання  алгоритмів із повторенням
  та розгалуженням у середовищі Скретч | 
130-132 | ||
| 
21.             
    | 
Розв’язування
  задач | 
133-138 | ||
| 
Табличний процесор (8 год.) +1 год.  | ||||
| 
22.             
    | 
Таблиці, електронні таблиці 
Табличний процесор, його
  призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.Відкривання,
  перегляд  і збереження електронної
  книги. 
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора | 
140-149 | ||
| 
23.             
    | 
Адресація в середовищі 
  табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.  
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних  | 
150-162 | ||
| 
24.             
    | 
Типи даних: число, текст, формула. Формати даних: числовий,
  текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. | 
163-173 | ||
| 
25.             
    | 
Практична
  робота 6.Уведення, редагування та
  форматування даних у середовищітабличного процесора | 
174-177 | ||
| 
26.             
    | 
Стовпчасті та секторні
  діаграми, їх  об’єкти і
  властивості.Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі
  табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі | 
178-190 | ||
| 
27.             
    | 
Практична робота 7.
  Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі  | 
191-194 | ||
| 
28.             
    | 
Опрацювання
  числових даних за алгоритмом. 
Правила запису формул у
  табличному процесорі 
Копіювання і переміщення
  формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні 
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max | 
195-206 | ||
| 
29.             
    | 
Практична робота 8.
  Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій | 
207-210 | ||
| 
30.             
    | 
Розв’язування
  задач | 
211-214 | ||
| 
31-      34 | 
Виконання
  індивідуальних навчальних проектів | 
215-220 | ||
| 
35 | 
Узагальнення
  і систематизація вивченого у 7-му клас | |||
 
Немає коментарів:
Дописати коментар