Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська
Видавництво: Видавничий дім «Освіта»
Мова: українська
Сторінок: 224
Сторінок: 224
Рік: 2015
Формат: pdf
Розмір: 44,4 Мб
Підручник «Інформатика, 7 клас» відповідає програмі з інформатики для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Календарно-тематичне планування з інформатики у 7-му класі
(за підручником Морзе Н. В.Інформатика :
підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В.
Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — Видавничий дім
«Освіта», 2015. — 192 с.)
№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Підручник
|
Примітка
|
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 5-6-й клас (1 год)
|
||||
1.
|
Правила
техніки безпеки при роботі за комп’ютером Робота з програмами навчального призначення.
|
|||
Електронне листування (4 год.) +1 год.
|
||||
2.
|
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне
листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної
скриньки
|
6-12
|
||
3.
|
Надсилання,
отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Використання
адресної книжки та списків розсилання
|
13-19
|
||
4.
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування
електронною скринькою
|
20-27
|
||
5.
|
Практична робота 1. Електронне листування з використанням
веб-інтерфейсу. Вкладені файли
|
28-29
|
||
6.
|
Розв’язування задач
|
30-34
|
||
Моделювання (3 год.) +1 год+1 год.
|
||||
7.
|
Поняття
моделі. Поняття предметної галузі
Типи
моделей. Форми поданняінформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми
|
36-45
|
||
8.
|
Етапи
побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей
|
46-55
|
||
9.
|
Практична
робота 2.
Побудоваінформаційних моделей в
різнихпрограмнихсередовищах
|
55-58
|
||
10.
|
Побудова
інформаційних моделей
|
59-70
|
||
11.
|
Розв’язування
задач
|
71-74
|
||
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9год.) +1 год.
|
||||
12.
|
Базові
алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
Висловлювання.
Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше»
|
76-83
|
||
13.
|
Алгоритми
з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному
навчальному середовищі виконання алгоритмів
|
84-92
|
||
14.
|
Практична робота 3. Складання
та виконання алгоритмів з повторенням
|
93-95
|
||
15.
|
Алгоритми
з розгалуженням
|
96-104
|
||
16.
|
Складання
та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч
|
105-113
|
||
17.
|
Практична робота 4.Складання
та виконання алгоритмів із
розгалуженням
|
114-118
|
||
18.
|
Складання
та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців
середовищі Скретч
|
119-129
|
||
19.
|
Складання
та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців
середовищі Скретч
|
119-129
|
||
20.
|
Практична робота 5.Складання
та виконання алгоритмів із повторенням
та розгалуженням у середовищі Скретч
|
130-132
|
||
21.
|
Розв’язування
задач
|
133-138
|
||
Табличний процесор (8 год.) +1 год.
|
||||
22.
|
Таблиці, електронні таблиці
Табличний процесор, його
призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.Відкривання,
перегляд і збереження електронної
книги.
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора
|
140-149
|
||
23.
|
Адресація в середовищі
табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних
|
150-162
|
||
24.
|
Типи даних: число, текст, формула. Формати даних: числовий,
текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
163-173
|
||
25.
|
Практична
робота 6.Уведення, редагування та
форматування даних у середовищітабличного процесора
|
174-177
|
||
26.
|
Стовпчасті та секторні
діаграми, їх об’єкти і
властивості.Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі
табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
178-190
|
||
27.
|
Практична робота 7.
Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
191-194
|
||
28.
|
Опрацювання
числових даних за алгоритмом.
Правила запису формул у
табличному процесорі
Копіювання і переміщення
формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max
|
195-206
|
||
29.
|
Практична робота 8.
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій
|
207-210
|
||
30.
|
Розв’язування
задач
|
211-214
|
||
31- 34
|
Виконання
індивідуальних навчальних проектів
|
215-220
|
||
35
|
Узагальнення
і систематизація вивченого у 7-му клас
|
Немає коментарів:
Дописати коментар